2010. gada 19. septembris

Hosa: "Rīga ir manas otrās mājas"

Veļoties lielajai ripai priekšu un brienot dziļas peļķes, kuplajā "dinamiešu" fanu pulkā sasniedzu līdzjutēju ielenkto "Arēnu Rīgu". Lieki piebilst, kas tur tālāk notika -Rīgas "Dinamo" ilgi lolotā un dramatiskā cīņā ar 4:5  atklāšanas mačā paspēlēja bagātajai līgas čempionvienībai "AK Bars" (4:5), kuras mundierus tagad spodrina mūsu līdzšinējā superzvaigzne Marsels Hosa. Viņam šī bija atgriešanās Rīgā. Darbu izteiksmē klusa, sajūtu - ļoti, ļoti silta...

"Senas draudzības vārdā" slovāks neliedzās apmainīties ar pāris "laipnībām". Intervija ar Hosu jaunāko. 

Daudzi līdzjutēji, žurnālisti un funkcionāri Latvijā tevi gaidīja ar milzīgu nepacietību. Kā tu juties, izejot uz ledus pārpildīto tribīņu priekšā?

- Patiešām bija ļoti patīkami atgriezties Rīgā, turklāt uz sezonas atklāšanas spēli; atmosfēra "Arēnā Rīga"  vienmēr ir fantastiska. Fani šos divus gadus pret mani izturējušies lieliski. Pat šovakar: viņi kliedza manu vārdu - tas bija forši [it was kind a cool! - angļ.val.]. Hokejs ir mana dzīve, taču, saproti, es tagad spēlēju "AK Bars" un man ir jāskatās citā virzienā. Rīga man ir otrās mājas, un es vienmēr šeit atgriežos ar prieku.

Jā, tagad tavā dzīve ienāk jauna pilsēta - Kazaņa -, jauna valsts, jauna kultūra...


- Protams, kultūra Kazaņā atšķiras. Rīga ir daudz eiropeiskāka. Tu jau zini, Krievija ir Krievija... Taču Kazaņā man nav nekādu problēmu, "AK Bars" ir nevainojama organizācija un es varu saņemt visu ko man vajag.

Pievēršoties spēlei, jau pašā mača sākumā iemetāt divas ripas, panākot 2:0. Kā tas ietekmēja? Jo pēc tam rīdzinieki atbildēja ar četriem precīziem metieniem, taču tomēr uzvarējāt jūs...

- Mums izdevās lielisks spēles sākums. Tiesa, mums ir jāmācās no savām kļūdām... Mēs nevaram nospēlēt bez kritumiem visus trīs periodus... Tagad gaidāmas divas smagas spēles Minskā un Maskavā.

Ko tu šosezon sagaidi pats no sevis?


- Es gribu spēlēt finālos un gūt vērtīgus vārtus. Kazaņas vienība ir divkārtēji čempioni, taču līdz kausam mums vēl tāls ceļš ejams... Sastāvs "AK Bars" nemainās...

Un, pēdējais: cik daudz kontaktējies ar vecajiem cīņu biedriem dinamiešu rindās un kuri ir tavi labākie draugi?


- Šad tad sazvanāmies. Saproti, sezona ir notikumu aizņemta. Visvairāk kontaktējos ar Sergeju Naumovu, Sašu [Ņiživiju] un Hartiganu.

Marsels atsveicinās un ar hokeja somu plecā steidz prom. "Man Rīgā ir tik daudz draugu, vēl visi jāsatiek." Hosa nemelo -- pārmiju pāris vārdus ar Hartiganu, un pēc tam prasa: "Klau, kur Hosu meklēt?"


Baltā olimpiāde uzņem apgriezienus...

3 komentāri:

  1. interesanti būtu palasīt šādu sarunu tuvāk sezonas noslēgumam arī

    AtbildētDzēst
  2. Ja esi profesionāls žurnālists, centies rakstīt bez kļūdām.

    AtbildētDzēst
  3. Okay. Daudzas pavirsibas rodas operativi izstradajot materialu. Esiet saprotosi tauta.

    p.s. sodien blogu apmekleja vairak neka 1000 lasitaju!

    AtbildētDzēst